Моніторинг бізнес - сервісів
Огляд послуги
Для того, щоб керувати послугами організації, необхідне комплексне рішення для їх постійного функціонування.
Ви створили інфраструктуру та інформаційну безпеку. Настав час контролювати життєздатність ваших систем через непередбачені ситуації, через збої або критичні збільшення ресурсів певними службами. У цьому вам допомагають системи моніторингу, які дають сигнали для подальшої корекції. Фахівці з інформаційних технологій нівелюють збої і все працює й надалі. Це здорово.
Але не зовсім. Справа в тому, що кожен шар інфраструктури контролюється різними спеціалізованими системами моніторингу. Фізичне середовище, віртуальне середовище, комутація, операційні системи, бази даних, системи життєдіяльності серверних приміщень і т. д. мають свої власні системи моніторингу та їх спеціалізованих ІТ-фахівців, які несуть відповідальність за них.
Виявляється, що для одного бізнес-сервісу існує кілька систем моніторингу і коли виникає відмова, ця відмова в різних системах моніторингу проявляється по-різному. Виникає питання, як аналізувати цю інформацію для того, щоб визначити стан бізнес-сервісу і як знайти причину краха/відмови системи на підставі цієї інформації? Є багато подій, і всі вони розкидані по різним системам моніторингу.
Саме тому існує ідея контролю парасолькового моніторингу, який буде обробляти всі події з різних систем. Ви можете зробити одну систему моніторингу основною і консолідувати всі події в ній. Як правило, такий підхід не має завершеності – така система консолідованого моніторингу як і раніше не відповідає ряду вимог.
- Контроль та перегляд стану бізнес-послуг
- Своєчасне виявлення проблеми та попередження відповідального
- Скорочення часу та вартості ідентифікації причини відмови
- Ескалацію ліквідації відмов (можлива Автоматична ліквідація на основі заданих сценаріїв)
- Прогнозування можливих збоїв
- Колектори даних – забезпечують ширину та глибину моніторингу у різних середовищах.
- Сервіс-ресурсний підхід – полягає в тому, щоб проаналізувати вплив компонентів сервісів на бізнес сервіс та забезпечити гнучкість моніторингу.
- Автоматизація – це автоматичне виявлення та вирішення проблеми.
- Єдина Універсальна консоль моніторингу не тільки для ІТ-спеціалістів, але і для власників бізнес-сервісів.
- Аналітика великих даних, які активно ідентифікують потенційні проблеми.
- Виставити пріоритети вирішення проблем в інфраструктурі в залежності від критичності бізнес сервісів або за заздалегідь визначеним SLA (Service Level Agreement – угода про рівень обслуговування).
- Зменшити кількість подій в поточних системах моніторингу шляхом знаходження першопричини збою. Немає сенсу реагувати на симптоми наслідки.
- Автоматизувати реакцію на збій, шляхом виставлення алгоритму дій – перезапуск сервера, сервісу, системи, очищення пам’яті, виділення часових додаткових ресурсів і т.д.
- Створити базу знань вирішення проблем, які допоможуть Вам впоратися зі збоєм на основі статистичних даних.
- Прогнозувати можливі відмови сервісів.
- Забезпечити розуміння самопочуття бізнес сервісів їх власникам або керівникам далеким від інформаційних технологій.